Dag van Groesbeek 23-07-2015

De dag die bekend staat als de dag van de zeven heuvelen is boven verwachting gegaan. Ik liep vandaag lekker en omdat Heleen vandaag de late start had zijn we vanaf de Zevenheuvelenweg samen naar de finish gelopen.
Ook dit jaar stond onze krant er weer om de wandelaars een gelukstelegram te overhandigen. Ook dit jaar was er weer goed aan mij gedacht want ik had er weer zeer veel. Er waren er zelfs van twee blogkenissen te weten Lies en Mizzd. Ook waren er voor Heleen en mij samen mooie kaarten van het personeel en de bewoners van het verzorgingshuis waar Heleen tot voor een jaar nog werkte en waar ik tegenwoordig vrijwilligerswerk doe.
Ik vind deze dag altijd leuker dan de twee voorgaande dagen.

Binnenkort volgt een uitgebreider verslag.

4 opmerkingen:

  1. Samen lopen is altijd fijner.. maar moest Heleen dan niet ergens nog 10km bij-lopen? :-)
    Fijn, de derde dag ook weer in the pocket.. dan gaat die laatste dag vast ook nog wel.. dat zegt m'n grote zus tenminste altijd! haha.. het lijkt mijzelf nog een héél eind! zéker met bijna 100km al in de benen..! :-)
    Allee.. succes meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Heleen moest een extra lus maken maar was deze dag een uur eerder gestart dan ik. De 40 km heeft 2 starttijd, de ene dag vroeg 5 uur en de andere dag laat 6 uur.

      Verwijderen
  2. De laatste loodjes, Noortje..., maar de finish is in zicht ! Nog een extra schepje geluk voor morgen, en van nu reeds proficiat ! Want je doet het !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen